google-site-verification=ClsQ1SM7iquVunxTEgZ2JnJCOAFlp9kD0Hb6MEa5hzg Urdu SMS, sad Urdu SMS, masege Urdu, whatsapp SMS

Urdu SMS, sad Urdu SMS, masege Urdu, whatsapp SMS

                          

                           Urdu SMS

            اگر فطرت میری سہنے کی نا ہوتی💐💯
        تو اوقات تمہاری مجھے کچھ کہنے کی نا ہوتی


               زمانہ وفادار نہیں  تو کیاہوا اے۔دل
            دھوکےباز بھی تواکثر یار ہی ہوا کرتےہے


                محبت سے مارو گے تو مر جاۓ گے 💔
            ہم گاؤں کے لوگ زیادہ سیانے نہیں ہوتے 😊


        تیری سادگی تیری عاجزی تیری هر ادا کمال هے
       مجهے فخر هے مجهے ناز هے میرا یار بے مثال هے

                 *تمہارے کہیں اور مصروف ہونے سے*
                *صبر تو آجاتا ہے پر نیند نہیں آتی🔥*
      


         ‏جو مخلص ہیں بے وقوف تصور کیے جاتے ہیں
           یہاں مطلب پرست عقل مند کہلائے جاتے ہیں



                  اب نا سہی جاۓ گی یہ رسوائے محبّت
                مجھے سفید لباس دو میرے سکون کےلیۓ


‏‎‎‎‎‎‎‎            زخم کھا کھا کے ہوا یہ بھی تجربہ ہم کو 

         حد سے بڑھ جائے تو پھر درد سکوں دیتا ہے 


Post a Comment

0 Comments